Закріплено Правила подання скарги на Адміністрацію.

Статус
Закрита.

Мартін Макалістр

Керівник | KYIV GTA
Керівник Проекту
Реєстрація
26.01.24
Повідомлення
22
Правила подачі скарги чи оскарження на адміністратора
Загальна інформація:
  • Заголовок скарги повинен відповідати настпній формі - "Нікнейм адміністратора" / "Суть скарги";
  • Приклад: Сергій Коваленко / DM ZZ
  • Адміністратор вправі не надавати докази публічно (на форум) якщо там присутня інформація яка не підлягає розповсюдженню;
  • Скарги розглядаються протягом 24 годин з моменту її подачі. Є виключення: ситуація не зрозуміла та потребує додаткового часу чи доказів;
  • Оскаржити покарання можливо протягом 7 днів.
  • Усі докази порушень з боку адміністратора залишаються дійсними протягом 7 днів, після чого вони втрачають свою чинність та є недійсними.

Заборонено:

  • В темі заборонено офтоп, флуд;
  • Забороняється обговорювати відповіді адміністратора. Якщо ви не згодні з його рішеннями можете подати скаргу на його ім'я;
  • Забороняється неадекватна поведінка, образа, матюки, завуал. мат;
  • Забороняється Неповажне ставлення до Адміністратора у скарзі;

Не підлягає розгляду:

  • Фрапсу / скріншоту більше 7 днів;
  • Тривалість фрапсу більше 5 хвилин, при умові якщо фрапс більше 2 хвилин потрібно вказувати тайм коди порушень;
  • В скарзі відсутні докази порушення з боку адміністрації / відсутній скріншот видачі покарання;
  • Скарга написана від третього лиця;
  • Навмисний злив адміністративного складу;
  • Дублювання скарг (скарга з ідентичною проблемою на яку була вже надана відповідь);
  • Неадекватний зміст скарги (музика, текст, неадекватна назва доказів, тощо);
  • Скарга в якій використані повідомлення для підняття статусу теми ("UP", "Піднімаю" тощо);
  • Нечитабельна скарга (використаний чорний колір, дуже малий розмір шрифту, тощо);
Примітка:
  • Фрапс знятий на телефон або інші подібні пристрої підлягає розгляду якщо на ньому хороша якість та видно всі ключові і необхідні моменти.
  • Скарги на основний склад команди (розробники, піар-менеджер, дизайнер, тощо) розглядаються в особистих повідомленнях Керівника (особисті повідомлення на форумі/телеграм).
  • Відеодоказ має обов'язково бути розміщений на відеохостингу YouTube;
  • Допускається до розгляду фрапс більше 5 хвилин, якщо в ньому міститься інформація щодо РП ситуації або описує повну ситуацію що склалася.
Форма подачі скарги:
  1. Нікнейм адміністратора:
  2. Особистий нікнейм:
  3. Суть скарги:
  4. Доказ видачі покарання (скріншот/відео):
  5. Дата походження:
 
Статус
Закрита.
Зверху