- Реєстрація
- 10.03.24
- Повідомлення
- 9
Правила подачі скарги на гравців які перебувають в державних організаціях
Загальна інформація:
Не підлягає розгляду:
Примітка:
Загальна інформація:
- Заголовок скарги повинен відповідати настпній формі - "Фракція / Нікнейм гравця / Суть скарги";
- Приклад: Владислав Савочкін / DM
- Срок подачі скарги 7 днів з моменту порушення. Є виключення щодо розгляду таких скарг але адміністрація залишає право за собою відхилити вашу скаргу якщо термін її подачі вийшов;
- Скарги розглядаються протягом 24 годин з моменту її подачі. Є виключення: ситуація не зрозуміла та потребує додаткового часу чи доказів;
- Скарги які на розгляді Керівника, Спец,адміністратора - розглядаються від 12 до 48 годин
- В темі заборонено офтоп, флуд;
- Забороняється обговорювати відповіді адміністратора. Якщо ви не згодні з його рішеннями можете подати скаргу на його ім'я;
- Забороняється неадекватна поведінка, образа, матюки, завуал. мат;
- Забороняється Неповажне ставлення до Адміністратора у скарзі;
Не підлягає розгляду:
- Фрапс більше 5 хвилин і без тайм коду розгляду не підлягає;
- В скарзі відсутні докази порушення з боку гравців державних організацій;
- Скарга написана від третього лиця (виключення: приймаються скарги від 3го лиця в яких є грубі порушення правил серверу - RDM, образи (всі без виключення), реклама сторонніх проєктів/читів/ресурсів, розпал міжнаціонлальної ворожнечі, багоюз який напряму шкодить проекту);
- Навмисний злив адміністративного складу;
- Дублювання скарг (скарга з ідентичною проблемою на яку була вже надана відповідь);
- Неадекватний зміст скарги (музика, текст, неадекватна назва доказів, тощо);
- Скарга в якій використані повідомлення для підняття статусу теми ("UP", "Піднімаю" тощо);
- Нечитабельна скарга (використаний чорний колір, дуже малий розмір шрифту, тощо);
Примітка:
- Фрапс знятий на телефон або інші подібні пристрої підлягає розгляду якщо на ньому хороша якість та видно всі ключові і необхідні моменти.
- Відеодоказ має обов'язково бути розміщений на відеохостингу YouTube;
- Нікнейм гравця:
- Особистий нікнейм:
- Суть скарги:
- Докази (скріншот/відео):
- Дата порушення: