Правила Правила подачі скарги на лідера чи заступника

Статус
Закрита.

Your Pain

Керівник проєкту | KYIV GTA
Гравець 💜
Реєстрація
09.09.24
Повідомлення
42
Правила подачі скарги на лідера чи заступника


Загальна інформація:

Заголовок скарги повинен відповідати настпній формі - "Нікнейм лідера чи заступника" / "Суть скарги";
Приклад: Владислав Савочкін / Звільнив без причини
Срок подачі скарги 7 днів з моменту порушення. Є виключення щодо розгляду таких скарг але адміністрація залишає право за собою відхилити вашу скаргу якщо термін її подачі вийшов;
Скарги розглядаються протягом 24 годин з моменту її подачі. Є виключення: ситуація не зрозуміла та потребує додаткового часу чи доказів;
Скарги які на розгляді Головного Адміністратора, Керівника, Спец,адміністратора - розглядаються від 12 до 48 годин


Заборонено:

В темі заборонено офтоп, флуд;
Забороняється обговорювати відповіді адміністратора. Якщо ви не згодні з його рішеннями можете подати скаргу на його ім'я;
Забороняється неадекватна поведінка, образа, матюки, завуал. мат;
Забороняється Неповажне ставлення до Адміністратора у скарзі;


Не підлягає розгляду:

Фрапс більше двох хвилин і без тайм коду розгляду не підлягає;
В скарзі відсутні докази порушення з боку адміністрації / відсутній скріншот видачі покарання;
Скарга написана від третього лиця (виключення: приймаються скарги від 3го лиця в яких є грубі порушення правил серверу - RDM, образи (всі без виключення), реклама сторонніх проєктів/читів/ресурсів, розпал міжнаціонлальної ворожнечі, багоюз який напряму шкодить проекту);
Навмисний злив адміністративного складу;
Дублювання скарг (скарга з ідентичною проблемою на яку була вже надана відповідь);
Неадекватний зміст скарги (музика, текст, неадекватна назва доказів, тощо);
Скарга в якій використані повідомлення для підняття статусу теми ("UP", "Піднімаю" тощо);
Нечитабельна скарга (використаний чорний колір, дуже малий розмір шрифту, тощо);

Примітка:
Фрапс знятий на телефон або інші подібні пристрої підлягає розгляду якщо на ньому хороша якість та видно всі ключові і необхідні моменти.
Відеодоказ має обов'язково бути розміщений на відеохостингу YouTube;


Форма подачі скарги:

1. Нікнейм лідера/заступника:
2. Особистий нікнейм:
3. Суть скарги:
4. Доказ видачі покарання (скріншот/відео):
5. Дата походження:
 
Статус
Закрита.
Зверху